SORRY! :O
2010-07-04 / 11:11:35 / Pics!

asså förlåt för min grymt dåliga uppdatering, men jag har varit i new york ett bra tag för att festa och shoppa, och internet var inte ens tänkvärt just då, jag levde ju i lyx?!

I alla fall så ska jag visa bilder från new york hade jag tänkt!

central park i new york, där var jag och fika med min nya kille, grymmt mysigt asså!!



uppifrån, guuu va mina as snygga smala ben skaka asså!


när vi gick lite på stan. odigga taxin, GULT EÄH FULT!


aaaaah vad vackert, jag och min kille hångla där uppe, så romantiskt!


jag och min ur heta boy friend hyrde en helikopter som vi kunde åka runt i och kolla ner på frihetgudinnan!
Om ni frågar mig så tycker jag hon INTE passar i blått, nej fy fan?!



hotellet vi bodde på, LYXXXXXXXX!!!!!♥

Om ni undrar vem min kille är och ser ut... SCROLLA NER....................



















































EN av killarna i big time rush!!!!!
ni får inte veta vem LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALAL!

men herråhhh fulon!

0 Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?

E-POST

URL

Kommentera inlägget här: